راز وفاداری چیست؟

اپ‌استورها قبرستانی از محصولات فراموش شده هستند که تنها در زمان کوتاهی شکست خورده‌اند. چالش بزرگ، وفادار نگه‌داشتن کاربران است. برای ورود به بازی پیچیده وفاداری، دانش ما به کارتان می‌آید.
در کشورهای توسعه یافته، مردم بیش از تلویزیون، وقتشان را در اپلیکیشن‌ها می‌گذرانند. در سال ۲۰۱۶ مردم جهان ۹۰۰ میلیارد ساعت از عمرشان را صرف کار با اپلیکیشن‌های مختلف کرده‌اند! فقط در یک سال گذشته ۹۰ میلیارد دانلود اپ انجام شده است و اپ‌استورها قبرستانی از اپلیکیشن‌های فراموش شده هستند؛ چرا که بیشتر این اپلیلیکشن‌ها در زمان کوتاهی از یاد می‌روند.
به این آمارها دقت کنید:
• فقط ۲۵ درصد کاربرانی که یک اپ را نصب می‌کنند فردای آن روز اپلیکیشن را باز می‌کنند.
• ۷۰ درصد اپ‌ها حتی یک هفته هم روی گوشی کاربران دوام نمی‌آورند.
پس چالش بزرگ، وفادار و ماندگار نگه داشتن کاربر است. ماجرا وقتی اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم شرکت‌های بزرگ دنیا تمرکزشان را هر چه بیشتر، از فروش اپلیکیشن به ماندگاری و وفاداری کاربران معطوف کرده‌اند. درآمد حاصل از وفاداری، بلندمدت و پایدارتر از درآمدی است که از فروش اولیه اپ حاصل می‌شود.
ما دانشی گران‌بها در تولید محتوای مناسب کاربران کسب کرده‌‌ایم. همچنین تخصص ما در طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری اپلیکیشن‌ها و فضای دیجیتال، ما را در تولید، بازسازی و راهبری محصولات، برای وفاداری هر چه بیشتر کاربران توانمند می‌کند.